Pageviews past week

Tuesday, June 7, 2011

aku fobia cinta?

Salam,

disebabkan Radio Hot asek pasang lagu fobia cinta, ttbe jadik tersuka lagu neh... Nashrin tu mmg feveret cempakabiru waktu dia bertanding lam LG my starz dulu2.. erm sedap jugak suara dia part tinggi2 tu..ngehehehe..kira belum der lagi la yang sora serupa dia... Yang menariknyer pasal lagu ni ialah, tiap kali nak carik mesti tak igt sape nama penyanyi n tajuk lagu ni.. ahahaha.. setelah dua bulan, baru la dapat ingat, tu pun sebab terlintas nama nashrin tadi... :P

Emmm dek keranan gemar no lagu ni,tak pepasal...sye rase macam sye juga fobia cinta..

Pijakan kaki bagai tak terasa
Setiap kali lihat kau tersenyum mesra
Tapi hati masih tak berani lagi
Menghampiri

Denyutan jantung aku tergendala
Kerana hati aku berkata-kata
Jangan terkena untuk kali kedua
Kan sengsara

(korus)
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Dulu terlalu percaya
Tak sangka aku mangsa
Fobia cinta

Kini kau datang tawarkan segala
Bulan dan bintang seluruh angkasa
Namun aku masih ragu-ragu jua
Tak terima

(ulang korus)

Entah bila
Akan dapat percaya semula
Oh manusia yang kata
Cintai mereka
Adakah aku fobia cinta

(ulang korus)

Denyutan jantung aku tergendala

Koleksi Lirik Lagu @ MelayuKini

"adakah aku fobia cinta? bukan aku tak sudi bersama, cuma diri tak sanggup terluka. Dulu terlalu percaya......"

ecewahhh ttbe jadik dialog geli2...hahahaha :)

No comments:

Post a Comment