Pageviews past week

Tuesday, January 27, 2015

Saya kagum dengan awak

Salam.

Awak. Dari mula saya kenal, awak ni mmg karakter langsung berbeza dengan saya. Kawan2 sy yang kenal awak pun selalu risaukan saya bila saya mula kagumi awak. Sepupu awak dan keluarga saya lebih2 lagi.
Alhamdulillah, dah lebih 3 thn saya jadi isteri awak dan saya masih kagumi awak. Awak seorang guru yg berwibawa. Walaupun awak garang tp xpernah sy tgk garang awak tu mmbuatkan anak dan anak murid awak berjauh hati dengan awak. Malah, mereka lagi sayang pulak.
Ada hari yang awak beritahu awak xsempat makan kerana nak siapkan planning mengajar. Ada hari awak berlapar sebab anak murid tusyen malam awak sampai awal. Ada hari sy xsmpat pun nak bertegur dengan awak sb masing2 kepenatan mengendong sorang satu anak.
Terima kasih awak. Saya masih mengagumi awak. Dari kali pertama awak tegur kasut sukan saya bercacak tapaknya hingga ...sekarang. :)

Dah

No comments:

Post a Comment